Komunikace po telefonu
Základní délka kurzu je jeden den. Kurz může být na požádání přizpůsoben do 1 – 3 dnů v závislosti na množství praktických cvičení a rozsahu probírané látky. Výuka probíhá na učebně v době od 9.00 do 16.00. Optimální počet posluchačů v kurzu je osm až deset. Součástí kurzu jsou výukové materiály.
Kurz je určen zejména pro začínající operátory call centra. Pro operátory s praxí nabízíme audit, zpětnou vazbu a koučink komunikace po telefonu.
Cílem je získání základů komunikačních dovedností pro začínající operátory call centra.
Celý výukový program je veden interaktivní formou – kombinace teorie se cvičeními z praxe. Budou realizovány praktické nácviky konkrétních situací individuálně i v týmu (např. způsoby kontaktování zákazníků, zjišťování potřeb, reakce na námitky, aj.).
Kurz je rozdělen do bloků s následujícím přehledem probírané látky:
- Úvod a společné stanovení pravidel výcviku
- Práce s hlasem
- Otevření a uzavření rozhovoru.
- Vedení rozhovoru.
- Empatické naslouchání.
- Kladení otázek.
- Zvládání námitek.
- Ukázky řešení konkrétních situací
- Diskuze
Po absolvování kurzu obdrží každý účastník osvědčení o absolvování kurzu / certifikát.
Rozsah výuky a organizace výuky:
- Kurz probíhá v malých skupinách prezenční formou na učebně.
- Součástí kurzu je malé občerstvení, nealkoholické nápoje a káva nebo čaj.
- Všichni účastníci obdrží ke kurzu studijní materiály, případně kvalitní literaturu k dalšímu studiu.
- Kurz vždy probíhá na našich pražských učebnách. V případě dohody s účastníky je možno kurz absolvovat internátně na našem vzdělávacím středisku na Zbirohu (www.kvasek.cz), nebo na našich učebnách na Karlovarsku.
- Kurz vyučuje tým zkušených lektorů: Ing. Josef Grygar, Bc. Pavel Štícha, Jakub Štícha, Ing. Marek Laurenčík MBA, Ing. Oldřich Bartůněk a další odborníci k některým dílčím tématům kurzu.