Základy marketingu
Základní délka kurzu je jeden den. Kurz může být na požádání přizpůsoben do 1 – 3 dnů v závislosti na množství praktických cvičení a rozsahu probírané látky. Výuka probíhá na učebně v době od 9.00 do 16.00. Optimální počet posluchačů v kurzu je osm až deset. Součástí kurzu jsou výukové materiály.
Kurz je určen pro ty, kteří se potřebují naučit správné využití marketingu. Naučí se správně řešit a zpracovat marketingovou strategii, která povede k cíleným výsledkům. Účastníkovi budou probraná témata demonstrována jak teoreticky tak prakticky, pro co nejefektivnější pochopení dané problematiky. Naučí se zde základní části marketingu, které jsou obsaženy v marketingovém mixu 4P a marketingovém komunikačním mixu. V kurzu je kladen důraz na správné pochopení zákazníka pro co nejefektivnější přínos na obou stranách. Dále se v kurzu naučíte, jak sestavit reklamní kampaně tak, aby zaujaly a byly co nejvíce prospěšné. Dozvíte se také, jak tyto marketingové aktivity měřit, vyhodnocovat a poučit se z nich pro navazující marketingové využití. Samozřejmostí je volná diskuze a zodpovězení vámi položených otázek.
Kurz je určen manažerům, vedoucím projektů a všem, kteří se podílí na marketingových aktivitách v jakémkoliv sektoru.
Cílem kurzu je prohloubit znalosti z oblasti marketingu. Dovést účastníka k pochopení a využití marketingových principů a aktivit v širokém spektru firemního a osobního využití. Na kurzu účastníci získají potřebné znalosti a dovednosti, které pomůžou v konkurenčním boji dnešní doby. Na kurzu je kladen velký důraz na pochopení důležitosti zákazníka. Pochopení jeho potřeb a chování je základním principem marketingu. Účastníci kurzu budou dále seznámeni s možnostmi analýz, které jsou nutné pro měření marketingových aktivit, vyhodnocování úspěšnosti a stanovení dalších postupů pro firemní rozvoj.
Přínos kurzu pro účastníky:
- Prohloubení znalostí z oblasti marketingu
- Vysvětlení marketingové terminologie
- Praktická aplikace na modelových případech
- Možnost konzultace vlastních projektů v rámci kurzu
Kurz je rozdělen do bloků s následujícím přehledem probírané látky:
- Úvod
- Marketingový mix 4P
- Marketingové plánování
- Základní tvorby kreativní reklamní kampaně
- Složení komunikačního mixu
- Strategické cílení na zákazníka
Po absolvování kurzu obdrží každý účastník osvědčení o absolvování kurzu / certifikát.
Na kurz může být navázáno státní zkouškou profesní kvalifikace Specialista marketingu 66-021-N
Rozsah výuky a organizace výuky:
- Kurz probíhá v malých skupinách prezenční formou na učebně.
- Součástí kurzu je malé občerstvení, nealkoholické nápoje a káva nebo čaj.
- Všichni účastníci obdrží ke kurzu studijní materiály, případně kvalitní literaturu k dalšímu studiu.
- Kurz vždy probíhá na našich pražských učebnách. V případě dohody s účastníky je možno kurz absolvovat internátně na našem vzdělávacím středisku na Zbirohu (www.kvasek.cz), nebo na našich učebnách na Karlovarsku.
- Kurz vyučuje tým zkušených lektorů: Ing. Josef Grygar, Ing. Marek Laurenčík, MBA, Ing. Michal Bureš, CSc, Jan Andrš, Jakub Štícha a další odborníci k některým dílčím tématům kurzu.