Operátor call centra
Certifikovaný rekvalifikační kurz
Posluchač po ukončení rekvalifikačního kurzu umí komunikační dovednosti na profesionální úrovni, zná pravidla písemné a elektronické komunikace, jakož i komunikace po telefonu. Zná zásady úspěšné komunikace a prezentace včetně asertivního řešení konfliktů a krizových situací. Orientuje se v problematice hospodaření s časem a zvládání stresu. Dovede ve své činnosti využít osobní počítač.
Rámcová témata rekvalifikačního kurzu:
- Umění komunikovat
- Asertivní a krizová komunikace
- Komunikace po telefonu
- Pravidla písemné a emailové komunikace
- Obchodní dovednosti
- Timemanagement
- Zvládání stresu
- Prezentační dovednosti
- Základy společenského chování
- Počítač v kanceláři
Rozsah výuky a organizace výuky:
- Kurz probíhá v malých skupinách prezenční formou na učebně.
- Praktické části kurzu probíhají na produkční technice, u některých kurzů přímo u odborných firem.
- Výuka probíhá vždy 8 hodin denně / 5 dní v týdnu, po vzájemné dohodě účastníků ponecháváme v průběhu kurzu volné dny.
- Celková délka kurzu je 15 školicích dnů / 3 týdny.
- Podrobný harmonogram kurzu (termínově dle témat z podrobné osnovy) včetně volných dnů vždy zasíláme před zahájením kurzu.
- Kurz vždy probíhá na našich pražských učebnách. Po dohodě s účastníky nebo při překročení kapacity pražských učeben je možno kurz absolvovat internátně na našem vzdělávacím středisku na Zbirohu (www.kvasek.cz), případně i v dalších lokalitách dle možností účastníků a kurzu.
- Kurz vyučuje tým zkušených lektorů: Ing. Josef Grygar, Ing. Marek Laurenčík, MBA. Ing. Michal Bureš, CSc., Petr Cvrkal, Jakub Štícha a další odborníci k některým dílčím tématům kurzu.