Internetový marketing – sociální sítě
Základní délka kurzu jsou dva dny. Výuka probíhá na počítačové učebně vybavené datovým projektorem. Optimální počet posluchačů v kurzu je šest až osm. Každý posluchač má k dispozici samostatný počítač a obdrží zdarma kvalitní literaturu ke kurzu. V průběhu kurzu je k dispozici občerstvení a během přestávek možnost volného přístupu na internet.
Kurz je určen pro ty, kteří se chtějí jít s dobou a orientovat se v širokém spektru nástrojů internetového marketingu. Obsahem kurzu je teoretické a praktické znázornění vybraných částí internetového marketingu – sociálních sítí, pro co nejlepší pochopení a názorné zobrazení toho, co funguje a jak to funguje.
Cílem kurzu je prohloubit znalosti z oblasti internetového marketingu, především sociálních sítí. Dovést účastníka k pochopení a využití marketingových principů a aktivit na internetu v širokém spektru firemního a osobního využití. Na kurzu účastníci získají potřebné znalosti a dovednosti, které pomůžou v konkurenčním boji dnešní doby. Na kurzu je kladen velký důraz na pochopení důležitosti zákazníka. Pochopení jeho potřeb a chování je základním principem marketingu. Účastníci kurzu budou dále seznámeni s možnostmi analýz, které jsou nutné pro měření marketingových aktivit, vyhodnocování úspěšnosti a stanovení dalších postupů pro firemní rozvoj.
Přínos kurzu pro účastníky:
- Orientace v nástrojích internetového marketingu – sociálních sítích
- Schopnost efektivně plánovat marketingové kampaně a minimalizovat zbytečné investice
- Usnadnění práce se zákazníkem – maximalizace výstupů
- Přesné vyhodnocení kampaní z hlediska zvýšení obratu
Kurz je rozdělen do bloků s následujícím přehledem probírané látky:
- Internetový marketing obecně a jeho specifika
- Komunikační proces a vliv internetu
- Dobrý web – dobrý základ
- E-shop a podnikání na internetu
- Mobilní web a mobilní aplikace
- Nástroje internetového marketingu
- Sociální sítě a kampaně
- Youtube
- Ostatní – LinkedIN, Instagram, soc.síť X
- Kampaně na sociálních sítích
- Nastavení a plánování reklam
- Provázanost internetových kampaní – praktický workshop
Po absolvování kurzu obdrží každý účastník osvědčení o absolvování kurzu / certifikát.
Na kurz může být navázáno státní zkouškou k získání kvalifikace Specialista marketingu.
Rozsah výuky a organizace výuky:
- Celková délka kurzu je jeden školicí den, vždy 9:00 – 16:00 hodin.
- Kurz probíhá ve skupinách prezenční formou na učebně.
- Součástí kurzu je malé občerstvení, nealkoholické nápoje a káva nebo čaj.
- Všichni účastníci obdrží ke kurzu studijní materiály, případně kvalitní literaturu k dalšímu studiu.
- Kurz vždy probíhá na našich pražských učebnách. V případě dohody s účastníky je možno kurz absolvovat internátně na našem vzdělávacím středisku na Zbirohu (www.kvasek.cz), nebo na našich učebnách na Karlovarsku.
- Kurz vyučuje tým zkušených lektorů: Ing. Josef Grygar, Ing. Marek Laurenčík, MBA, Ing. Michal Bureš, CSc, Jan Andrš, Jakub Štícha a další odborníci k některým dílčím tématům kurzu.